Home » Oefeningen » Oefeningen voor na de Bevalling
na de bevalling en zwangerschap bekkenoefeningen bekkenpijn bekken bekkenklachten en bekkenproblemen

Hier vindt je alle oefeningen die jij nodig hebt om te herstellen van jouw bevalling. Ga voor een gezond, sterk en goed hersteld bekken!

Al deze bekkenoefeningen zijn geschikt bij bekkenklachten, bekkenpijn of bekkeninstabiliteit na de bevalling. Maar ook om jouw bekkenbodemspieren weer in top conditie te krijgen. Dus mocht je nog geen klachten hebben is het wel aan te raden om al te strakten met een goed herstel. Zo voorkom je allerlei klachten en breng je jouw spieren weer op een goed en sterk niveau. Je kan rustig aan beginnen en 1 module per keer aanschaffen en toepassen. Mijn advies is wel om alle modules door te lopen. Zo verzeker je jezelf van een gezond en sterk bekken.


Hier kan je verschillende keuzes maken. Zo kan je kiezen uit drie op een volgende modules die ieder zijn verdeeld in een aantal weken. Of je kan gaan voor het gehele totaal pakket. In het voordelige totaal pakket vindt je alle opvolgende oefen weken plus basis informatie, ademhaling uitleg en ook nog eens 19 tips voor tijdens de kraamperiode. 

 

Oefeningen geschikt bij het herstel van:

  • Een vaginale bevalling.
  • Een keizersnede bevalling.
  • De bekkenbodemspieren.
  • De buikspieren. 

Het totale pakket
Week 1-7 + 19 Kraamperiode tips + Ademhaling en buikdruk uitleg


De Losse Modules


Week 1-3
Bekkenoefeningen voor Beginners

Week 4-5

Bekkenoefeningen voor Gevorderden

Week 6-7

Bekkenoefeningen voor Experts