• Direct gedownload
  • Professioneel advies
  • Vrijblijvend
  • Alle info op 1 site
Home » Aanbevelingen

Hier vindt je mijn persoonlijke aanbevelingen bij een verzwakte bekkenbodem

Ik hoop dat je informatie heb gevonden waar jij direct wat mee kan. Mocht je toch nog opzoek zijn naar wat meer hulp blijf dan lezen. Ik zal hieronder een aantal producten opsommen die uitermate geschikt zijn om jou te helpen bij het versterken van de bekkenbodem:

  1. Versterkende bekkenbodemoefeningen: Deze versterkende oefeningen zijn speciaal voor jou samengesteld om de bekkenbodem te trainen en dus te versterken. Dit is een trainingsmodule met veel verschillende bekkenbodemoefeningen die per periode steeds zwaarder worden. Zo zorg jij voor een ijzersterke bekkenbodem en verhelp en voorkom jij bekkenklachten, bekkenpijn en andere bekkenproblemen. Klik hier om direct naar de bekkenbodemoefeningen te gaan.
  2. Vaginale/anale oefen kegels: De vaginale of anale oefenkegels (ook wel vaginale ballen of Ben Wa ballen genoemd) zijn zeer goed te combineren met de versterkende bekkenbodemoefeningen van aanbeveling punt 1. De vaginale kegels verschillen in gewicht. Je kan na mate jouw herstel vordert de zwaarte van de kegels aanpassen. Zo blijven de bekkenbodemoefeningen uitdagend en werk jij aan een sterke bekkenbodem. Klik hier voor het overzicht van vaginale en anale oefen kegels die ik jou kan aanraden.
Lees meer »

Hier vindt je mijn persoonlijke aanbevelingen bij een overactieve en te strakke bekkenbodem

Ik hoop dat je informatie heb gevonden waar jij direct wat mee kan. Mocht je toch nog opzoek zijn naar wat meer hulp blijf dan lezen. Ik zal hieronder een aantal producten opsommen die uitermate geschikt zijn om jou te helpen bij het ontspannen van jouw bekkenbodem:

 

  1. Ontspannende bekkenbodemoefeningen: Deze ontspannende bekkenbodemoefeningen zijn speciaal voor jou samengesteld om de bekkenbodem te leren ontspannen en weer onder controle te krijgen. Dit is een oefen module met veel verschillende bekkenbodemoefeningen die per periode steeds wat lastiger worden. Zo zorg jij voor een bekkenbodem die jij onder controle hebt en die jij goed kan ontspannen. Leer de bekkenbodem ontspannen als jij bijvoorbeeld last hebt van vaginisme, vulvitis, obstipatie, moeilijk kunnen plassen of bij verschillende vormen van overloop incontinentie. Klik hier om direct naar de bekkenbodemoefeningen te gaan.
  2. Dildo set met verschillende mate dildo’s: Bij een overactieve en te strakke bekkenbodem kan je last hebben van een te strakke vagina. Hierdoor kan seks pijnlijk zijn en ook het inbrengen van een vinger of tampon al voor pijn zorgen. Leer dan samen met de ontspannende bekkenbodemoefeningen van punt 1 de bekkenbodem ontspannen. Gebruik een dildo set waarbij je de dildo grote en dikte zelf kan aanpassen. Start met de kleinste en breid dit uit als je klaar bent voor een maatje groter. Klik hier om direct de 5-delige dildo set aan te schaffen. Ook kan je hier klikken voor een 3-delige dildo set. Deze is iets voordeliger dan de 5-delige.
  3. Zitbal: Heb jij pijn tijdens het zitten door een overactieve bekkenbodem dan kan een zitbal zorgen voor wat extra zitcomfort. Ook kan je op een zitbal goed de ontspannende bekkenbodemoefeningen uitvoeren. Klik hier om direct naar de verschillende zitballen te gaan die ik voor jou heb getest.
Lees meer »