Home » Oefeningen » Versterkende Bekkenoefeningen
Versterkende bekkenoefeningen bij een verzwakt of te zwak bekken zwangerschap of overgang mannnen en bekkenklachten

Hier vindt je alle oefeningen die jij nodig hebt om jouw bekken te versterken. Ga voor een gezond en sterk bekken!

Al deze bekkenoefeningen zijn geschikt bij verschillende bekkenproblemen, bekkenklachten, bekkenpijn of bekkeninstabiliteit.  Je kan rustig aan beginnen en 1 module per keer aanschaffen en toepassen. Mijn advies is wel om alle modules door te lopen. Zo verzeker je jezelf van een gezond en sterk bekken.


Hier kan je verschillende keuzes maken. Zo kan je kiezen uit drie op een volgende modules die ieder zijn verdeeld in een aantal weken. Of je kan gaan voor het gehele totaal pakket. In het voordelige totaal pakket vindt je alle opvolgende oefen weken plus basis informatie en bekken bewustwordingsoefeningen. 

 

Geschikt bij een verzwakte bekkenbodem:

  • Een verzakking of beginnende verzakkingsklachten.
  • Verschillende vormen van urine incontinentie.
  • Verschillende vormen van ontlasting incontinentie.
  • Terug kerende pijn in de buik of onderrug.
  • Gevoelloze seks. En dus weinig genot. Of een sterk verlaagd libido.
  • Snel een vermoeid gevoel in of rondom het bekken.
  • Een erectie niet goed vast kunnen houden.

Het totale pakket
Week 1-9 + Bekken bewustwordingsoefeningen


De Losse Modules


Week 1-2
Bekkenoefeningen voor Beginners

Week 3-5

Bekkenoefeningen voor Gevorderden

Week 6-9

Bekkenoefeningen voor Experts